
Γιατί Πρέπει Να Επενδύσετε Στην Ψηφιακή Προβολή
Η σύσταση είναι πάντα ένα δυνατό όπλο στο να διευρύνει κανείς τον κύκλο του στον ιατρικό κλάδο. Πόσους επισκέπτες, όμως, μπορεί να προσελκύσετε με αυτόν τον τρόπο μακροπρόθεσμα, σε μια εποχή που ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και που οι άνθρωποι ψάχνουν τα πάντα στο διαδίκτυο; Τα λόγια μόνο δεν αρκούν πλέον και ένας δυνητικός επισκέπτης χρειάζεται εικόνες και υπόσταση για να επιλέξει σε ποιον θα εμπιστευτεί ό,τι πολυτιμότερο έχει: την υγεία του.
Πόσο μεγαλύτερο κοινό θα προσελκύατε αν συνθέτατε μια εικόνα για εσάς και το ιατρείο σας, που θα λειτουργούσε από μόνη της ως σύσταση; Αυτό, με λίγα λόγια, εννοούμε λέγοντας ψηφιακή προβολή: οτιδήποτε μπορεί να μιλήσει για εσάς, να δείξει την κατάρτισή σας, τον χώρο σας, τις υπηρεσίες σας και προπαντός γιατί ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό.
Τα βασικά στοιχεία που συνθέτουν την ψηφιακή εικόνα
Ακόμα κι αν ο κλάδος σας απευθύνεται σε ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας, που θεωρείτε πως δεν θα είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, μην ξεχνάτε τους οικείους τους που μπορεί να αναλάβουν την “έρευνα”. Τα παρακάτω συνθέτουν μια ολοκληρωμένη στρατηγική, στρέφοντας όλη την προσοχή στον πελάτη και την εμπειρία που αποκομίζει από την αναζήτηση ενός γιατρού στον internet.
Ιστοσελίδα: Η δημιουργία της εικόνα σας ξεκινάει σχεδιάζοντας μια ιστοσελίδα στοχευμένη που θα κεντρίζει το ενδιαφέρον. Έχοντας μια προσεγμένη και μελετημένη ηλεκτρονική παρουσία, προδιαθέτετε τον ενδιαφερόμενο θετικά ως προς τις υπηρεσίες σας. Χωρίς αυτό, κλείνετε την πόρτα σε ένα μεγάλο δυνητικό κοινό.
Περιεχόμενο: Το περιεχόμενο παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, καθώς θα διαμορφώσει την άποψη του online επισκέπτη σας. Καλό είναι να υπάρχει ποικιλία και να αποτελείται από υλικό που παρουσιάζει εσάς και την κατάρτισή σας, τυχόν συνεργάτες σας, τον χώρο και τον εξοπλισμό σας. Μπορείτε να αναφερθείτε εκτενώς στις υπηρεσίες σας, να συμπεριλάβετε φωτογραφίες, ενημερωτικά άρθρα και βίντεο. Όσο πιο χρήσιμες είναι οι πληροφορίες για τον επισκέπτη, τόσο καλύτερη η εμπειρία πλοήγησης.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Το να διατηρείτε μια ενημερωμένη σελίδα στο facebook, όπου μοιράζεστε τις γνώσεις σας, πέρα από το ότι μπορεί να προσελκύσει ένα ευρύ κοινό, χτίζει και μια σχέση αλληλεπίδρασης με νέους ή και υπάρχοντες πελάτες.
SEO – Αποτελέσματα αναζήτησης Google: Το “γκουγκλάρισμα” έχει γίνει συνώνυμο του ανοίγω τον χρυσό οδηγό για να βρω κάτι. Όσο πιο συχνά και ψηλά εμφανίζεται η σελίδα σας όταν κάποιος πληκτρολογεί για παράδειγμα “δερματολόγοι”, τόσες περισσότερες συστάσεις παίρνετε. Είναι σαν κάθε φορά κάποιος να σας συστήνει σε κάποιον άλλον. Αυτό μπορεί να γίνει είτε δωρεάν με τις κατάλληλες εργασίες ώστε να εμφανίζεται στα οργανικά αποτελέσματα (Search Engine Optimisation), είτε επί πληρωμή με τις διαφημίσεις Google.
Όλα τα παραπάνω εκσυγχρονίζουν την εικόνα σας, χτίζοντας έτσι εμπιστοσύνη γύρω από το όνομά σας. Δίνοντας την πρέπουσα προσοχή στο κάθε ένα κομμάτι της στρατηγικής σας, μπορεί να δείτε σημαντική διαφορά στις επισκέψεις σας και να διευρύνετε τους τομείς απασχόλησής σας.
Μάθετε πώς να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο website
Μάθετε πώς να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο website
start mobile
ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σας περιμένουμε!
Ελάτε να συζητήσουμε για το website σας και τις ενέργειες που θα το βοηθήσουν να αναπτυχθεί
Στείλτε μήνυμα
Καλέστε μας: 2130224640

To Web Medical είναι τμήμα της εταιρείας MDesigners, με μεγάλη εμπειρία στην ανάπτυξη έργων ψηφιακής επικοινωνίας στον ιατρικό χώρο.
Λυκείου 6, Αγία Παρασκευή, Αθήνα
213 0224640 – info@mdmedical.gr
end mobile
ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σας περιμένουμε! Ελάτε να συζητήσουμε για το website σας και τις ενέργειες που θα το βοηθήσουν να αναπτυχθεί
Στείλτε μας μήνυμα
